Købsbetingelser

Denne side omhandler de vilkår (efter designerlys garantier og købeloven) der følges i netbutikken designerlys.dk. Vi gør opmærksom på, at vore garantier og praksis på flere områder udvider dine rettigheder i forhold til købeloven.


Afgivelse af ordre
Når du har udfyldt en bestilling, vil vores system automatisk sende dig en e-mail, hvori der angives hvilke produkter, du har købt og med hvilken dato varen forventes afsendt fra designerlys


Betaling
Når du handler på designerlys.dk, har du mulighed for at betale med følgende danske og internationale betalingskort.
Dankort - VISA/Dankort - VISA - VISA Electron - Mastercard - Maestro - JCB

 


Kontrakt/faktura
Når du handler på designerlys.dk modtager du et autosvar, hvoraf det fremgår hvad der er bestilt, leveringsadresse og alle personoplysninger. Herefter behandler designerlys personligt din ordre. Du vil efterfølgende blive kontaktet af vores salgskonsulent for at aftale, hvornår du vil have varen leveret. Denne "kontrakt/faktura" vil gælde som produktets købs-/garantibevis.

Det er ikke muligt at se "kontrakten/fakturaen" efterfølgende via vores hjemmeside. Ønskes en kopi af "kontrakt/faktura" tilsendt, send venligst en e-mail til en af vores konsulenter.

Priser
Alle priser angivet i netbutikken designerlys.dk er inklusive 25% moms. Priserne er dagspriser. Når du handler med designerlys.dk indgås aftaler på dansk.

Der tages forbehold for tastefejl og fejl priser.


Annullering af ordre
Du kan annullere en ikke afsendt ordre ved at tage kontakt til os, enten pr. mail eller ved personlig kontakt, handlen er først annuleret idet du modtager en mail med en bekræftelse fra os.

 

 

Klager

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Designerlys. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk.


Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.